Thursday, April 8, 2010

gadoh dgn nana



aku tatau mk mula drpd mane , oke mcm nie pagy tadi aku cll dye , adk dye angkt n ckp nana pegy anta atenk keje . . oke fine lahh thats mean dye ta dtg . . aku ta mrh pun dye ta dtg cuz aku pun ta dtg . . then aku cll lagy dye ta anwsered oke fine aku cll mak dye plak . . aku tnye dye psl fone , aku tnye asl ta bgy smlm ? then dye ckp da kau blk awl , aku tnye blk mcm ta bole dtg rumah plak kn . . dye bgy lah alsn kn . oke fine mcm ta bole pk ?? aku text atyn , aku ckp lahh aku gram ngan dye atyn reply , atyn ckp psl ape ?? aku ckp lahh nnt aku story aku nk jemur kain n jgn bgy tau nana yg aku gram kt dye . . then atyn ckp kau lmbt reply aku tnye dye da start kt situ lahh bergado .. tadi nana text kau kalo ta puas aty ckp ngan aku sndri . kutok aku blakang mane aku na tau ! so cyte dpn eyy senang aku nk dgr . . then aku reply sape ta puas aty skrg ?? dye cll , tnye mcm2 so aku dgr jelahh kn . . dye ckp aku kutuk dye bukti ?? then dye bgy lahh text yg aku bgy kt atyn . . cara aku cite mcm tue , tade pun nk kutuk kwn sndiri ?? then cite dye berpanjangan lahh , aku tanak slh kt sape2 . . aku tau slh aku cuz tdal kn fone kat uma dye lagy pun ta sengaja .. so cite skrg nie kteorg bergadohh . . aku mls nk slowtalk ngan dye n watever happens aku tanak mula dlu . . oke sekian , aku tanak lahh cite pnjg2 kang nnt org ckp aku kutuk2 dye , ckp blakang2 dye . . so pk2 lahh yee

No comments:

Post a Comment